dimarts, 31 de desembre del 2013

Stars. Happy new year!

Ja fa dies us vaig penjar aquesta foto al facebook ensenyant-vos una mica el que estava cosint

Few days ago I posted this pictureon facebook showing to you what I was sewing


I aquí en teniu el resultat: un bolso i un monederet de conjunt super estrellats per començar molt bé l'any

And here you have the results, a handbag and a litltle wallet full of stars to start the new year.

 


 


Espero que us hagi agradat i que aquest any que comencem estigui ple de coses bones i d'estrelles!

Gràcies per passar per aquí, una abraçada

I wish you've liked it and thisthe new year that we'll start tonight will be full of good things and stars!

Thanks for stopping by




2 comentaris:

  1. Hola Africa, me gusta tu trabajo y tambien tu filosofia.
    Me hago seguidora para no perderme ninguna de tus próximas entradas.
    Un placer.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por seguirme, me hace mucha ilusión ir ampliando mis nuevos amigos :) besos.

      Elimina