dimarts, 28 de gener del 2014

Cute family

Avui no havia preparat cap entrada, però al veure que al martes creativo d'avui destquen les meves granotetes m'ha entrat una emoció que no m'he pogut resistir a improvisar una entrada, encara que només sigui per ensenyar més cosetes a Arriba en el Desvan.

Today I wans't ready to post, but seeing that Creative Tuesdays has highlited my little frogs I couldn't resist to improvise a post even if it's only to show more to Arriba en el Desvan.

Ara ja fa molt de temps, vaig anar a fer el meu primer taller d'amigurumis a l'I love kutchi una botigueta super acollidora de la Barceloneta, allà la Lady Crochet ens va ensenyar a fer aquest conillet, jo havia fet ganxet abans, però mai en volum i em va enganxar de veritat! 

Long long time ago I went to my first amigurumi workshop in the I love kutchi shop, a little cozy place in Barcelona. There, Lady Crochet teached us this little rabbit, I did crochet before but never in 3D snd this became an adiction.





Aquest patró és molt divertit i senzill de fer i en vaig fer una família sencera per regalar, cada conillet té un color relacionat amb el seu nom propietari d'una família de 5 membres. També els vaig fer una senzilla cistella de trapillo per tenir-los tots agrupats i hi vaig col·locar una base de cartró per donar-li rigidesa. Va ser un encàrrec molt personalitzat que va enamorar. 

This pattern is very fun and easy to make, so I made a hole family, every rabbit has a colour related to its new owner from a family of five. I also made a little basquet with T-shirt yarn to have the family toghether and I put a carton base to make it harder. It was a really personalized order that really hit it off. 

No em queda massa per explicar, donar les gràcies a la Inge perquè em va obrir les portes a un món fascinant, a la Mara, perquè sempre té les portes obertes i bons consells i a Arriba en el Desvan pel petit reconeixement d'avui que m'omple d'energia i il·lusió.

Una abraçada i ens veiem per aquí.

I don't have much left, I just wanna thank Inge to open to me the doors to an amazing world,  Mara, becasue has always the doors opened and good advise and Arriba en el Desvan because the little recognition they did today fills me with enthusiasm and energy.

a big hug and see you around




1 comentari:

  1. Oh !!! monísimssssss. I les pastanagues tan petitones són una cucada. Petons.

    ResponElimina