dilluns, 23 de desembre del 2013

Gifts

M'encanta fer regals especials únics i personalitzats, ara mateix estic preparant detalls per Nadal, però per no xafar sorpreses no us puc avançar res, de manera que us presento un regal que vaig fer amb molt carinyo per la meva amiga Anna

I love make special and personalized presents, nowadays I’m working on Christmas gifts, but I can’t show you anything yet, I don’t want to spoil any surprise, so I’m introducing to a present I made with love for my really good friend Anna.


Ho vaig embolicar tot en una bonica caixa que la va enamorar

I wrapped it all in a box which she felt in love with immediately




Aquest va ser el detall: un coll teixit amb circular amb llana d’ovella 100% natural comprada a Nido de abeja a Barcelona i acabat amb trapillo cru.

Espero que us agradi tant com a ella

Gràcies per passar per aquí, una abraçada

This was the gift: a circular scarf knit with circular needles with 100% natural sheep yarn both in Nido de abeja in Barcelona and finished with beige T-shirt yarn

I hope you like it as much as she did

Thanks for stopping by, big hug





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada