dimecres, 8 de gener del 2014

Reis II

Aquí m'agradaria presentar-vos un altre regal "manual" que he fet aquests reis amb molt carinyo.

Here I'd love to introduce you to another handmade gift I did for this special days with love.



És un coll teixit amb agulles circulars, no he seguit cap patró establert, he anat fent sobre la marxa i m'ha agrada el resultat i sembla que a la seva destinatària també.

It is a circular scarf knitted with circular needles, I didn't follow any specific pattern, I just did as I pleased and I'm happy with the result and it seems that the new owner likes it too!




Espero que us hagi agradat, gràcies per passar per aquí

I wish you enjoyed it, thanks for stopping by


PD: la manta de patch del sofa us l'ensenyo un altre dia amb més detall :)

PS: I'll show you the detail of the quilt you can appreciate at the back of the picture.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada