Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris intercanvi. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris intercanvi. Mostrar tots els missatges

dijous, 27 de febrer del 2014

Paula's Box

Ahir us vaig deixar amb l'intriga del que havia preparat per l'aniversari de la Paula, aquí ho teniu amb tot detall:

Yesterday I left you with the doubt of what I did for Paula's B-day, and here you'll see it.



Amb la Cristina no ens coneixem amb persona, quan vaig començar l'aventura de fer aquest blog em vaig posar en contacte amb ella, feia molt temps que la seguia i vam quedar de fer un intercanvi, li vaig ensenyar les caixes que vaig fer per Nadal i de seguida se'n va enamorar. Em va enviar aquesta foto de la Paula i va decidir que li agradaria preparar una caixa per l'aniversari de la seva princesa i dit i fet. 

Cristina and I haven't met in person yet, I've been a follower of her blog from a long time and when I started this adventure I contatced her and we decided to make an exchane. I showed her the boxes I did for Christmas and she felt in love with them. Shortly she send me this beautiful picture of her daughter Paula and she decides she'd love a box for her birthday and said and done.



El tracte era la caixa, però volia sorprendre-les una mica i vaig pensar en amagar alguna sorpresa a dins, ja que el tema anava de caixes vaig decidir fer una capseta petitona i senzilla, simplement amb la meva rosa i amb un amigurumi a dins, perquè no sabem mai quan podem necessitar un bon somriure li vaig enviar una de els meves granotetes perquè sempre tingui un somriure a mà.

The deal was the box but I wanted to surprise them a little and I tought in hide something inside the box, as the thing was abot boxes I decided to make a little, cute snd simple box, just with my rose and with an amigurumi inside, because we never know when we'll ned a huge smile I send her one of my little frogs so she'll always have a smile near by.


Espero que us hagi agradat i si mai voleu una caixa personalitzada per sorprendre algú ja sabeu, envieu-me un correu a ambdelicadesa@gmail.com :) una abraçada

I wish you'veliked it and if you'd like a personalized box to surprise someone just write me to ambdelicadesa@gmail.com, see you around


Entrada enllaçada a la Festa #56 de Personalización de blogs

dimecres, 26 de febrer del 2014

Paula

Avui és l'aniversari de la Paula, i la seva mare, la Cristina li ha preparat sorpreses, una d'elles va en aquest paquet que li vaig enviar ja fa uns dies. Demà us ho ensenyo en detall no sigui que publiquem alguna foto abans d'hora ^.^

Today is Paula's birthday and her mum Cristina has a surprise for her, a part of it goes inside this package I send her some days ago. tomorrow I'll sow you everything I don't want to spoil anything :)


Demà tots els detalls! :) una abraçada

Tomorrow you'll see every detail!


dilluns, 13 de gener del 2014

Exchange

Hola de nou, avui estic molt contenta perquè aquest cap de setmana hem arribat als 100 likes al facebook! I com que les xarxes socials són per compartir avui us presento un intercanvi internacional que vaig fer l'estiu passat.

Hi again! today I'm very happy because this weekend we reached 100 likes on facebook! As social networks are made to share today I introduce you an internationar exchane I did last summer.



Coneixeu la tela de pissarra? jo n'estic enamorada, és molt pràctica i molt neta, i ja heu començat a descobrir la meva afició per reciclar i reaprofitar, de manera que uns retalls de texans vells, un retall de tela de pissarra i quatre botons i aquí teniu una pissarreta amb butxaca per deixar notes i el necessari.

Did you know the blackboard fabric? I'm in love with it, it is very practical and clean, and you already know my passion for recycle and reuse, so some pieces of old jeans, a bit of blackboard fabric and some buttons and here you have a little board with pocket to leave notes and whatever.


  




 Aquesta actualment llueix en una cuina holandesa. Espero que us hagi agradat

una abraçada

This one nowadays is on a Dutch kitchen, I wish you've liked it.

Love